svarte dager

Processed with VSCOcam with f2 preset

Tror jeg klisjefyllt nok trengte en ny start. Ny start, nytt språk. Politikken er gjort privat enn så lenge, og det private smyger seg muligens mer og mer inn. Mest fordi hodet klarer ikke holde seg klart nok til å skrive lange avhandlinger om ISIL og abort og Sylvi Listhaugs gullstoler lengre.

Jeg er litt i stalemate akkurat nå. Alt beveger seg så sakte. Vet ikke helt hvor jeg er, er neimenn ikke sikker på hvor jeg skal heller. Men jeg merker det begynner så smått å falle på plass. Et sted langt bak i hjernebarken begynner nåtidas og framtidas biter å pusles sammen. Og snart, veldig snart kommer jeg til å vite hva som skjer til høsten, hvor jeg kommer til å gjøre av meg når jeg drar fra dette bittelille rommet i den store, gamle, hvite bygningen på Nordmøre.

Det kommer til å bli tårer, det vet jeg. Men nå ønsker jeg mest av alt at skoleslutt var i morgen, ikke om fire månder. Det er mulig jeg angrer på å ha tenkt sånn når avreisedagen er her, og jeg håper for alt det er verdt at jeg kommer til å gjøre det. Selv om nå, akkurat nå virker det som om å håpe på fred i midtøsten. Men vi får se, ingenting er umulig.

Jeg vil jo egentlig bare male.

Leave a Reply

