Status juli

-Blir flau over at jeg griner litt inni meg hver kveld når jeg ser at jeg begynner å gå tom for Khiel’s hudkremen min. Må finne en nettbutikk som har Khiel’s og shipper til Norge hvor jeg kan kjøpe den igjen.

– Til uka skal jeg endelig til Larvik for å besøke tanta til mamma. Hun minner meg så mye om morfar, og det er veldig fint og litt trist. Men mest fint.

-Prøver å skrive mer igjen. Noen dager får jeg det til, andre dager ikke. Det er vel litt sånn det skal være.

-Jeg har kjøpt litt for mange ting på salg. Men det var jo på salg da.

-Siden jeg kun har en bitteliten lampe på rommet, som ble hastekjøpt på IKEA da jeg kom på at jeg ikke hadde tatt med lampene mine hjemmefra da jeg flyttet, tenner jeg masse stearin- og kubbelys om kvelden. Det føles overdrevent romantisk. Må huske å ta med lampene neste gang jeg er hos mamma og pappa. Bra det er sommer og lyst ute til langt på natt.

-Begynner sakte men sikkert å bli kjent med de andre som bor her. Selv om det er litt som en speeddate hver gang jeg snakker med en av de. Og jeg hater alle former for dating.

-Går konstant rundt i kaftanen jeg kjøpte på Weekday. Føler jeg ser litt ut som en hip sosietetspike, men mest som en litt for eksentrisk kunstner.

-Har fått kviser igjen. Ikke kult.

IMG_1841.JPG

Leave a Reply

